У другий день роботи Міжнародної науково-практичної конференції "Сектори економіки в процесі реалізації державної регіональної політики"...
На дотримання закону України «Про запобігання корупції», наказом ректора №49-К/тр від 17 лютого 2021 року вжиті заходи зовнішнього врегулювання потенційного конфлікту інтересів близьких осіб у класичному університеті Тернополя. Зокрема, здійснено контроль у формі перевірки стану та результатів виконання завдань, недопущення виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів, забезпечено механізм зворотнього зв’язку з громадськістю та створено необхідні умови для виконання зовнішнього контролю відповідно до плану заходів ЗУНУ спрямованих на запобігання, виявлення і протидію корупції.
У Західноукраїнському національному університеті на постійній основі здійснюються інформаційно-просвітницькі заходи для професорсько-викладацького колективу, працівників та студентів щодо антикорупційного законодавства.
Західноукраїнський національний університет увійшов до незалежного міжнародного рейтингу SCImago Institutions Rankings за інноваційнстю й зайняв почесне 11-те місце!
Високоповажна комісія враховувала такі критерії інноваційності: кількість патентів, технологічний вплив та інноваційні знання.
Міжнародний SCImago Institutions Rankings – наукометричний рейтинг не тільки закладів вищої освіти, а й наукових організацій, закладів охорони здоров’я та приватних компаній, які займаються науково-дослідницькою діяльністю. Випускається щорічно з 2011 року. Рейтинг використовує дані з виключно незалежних джерел: бібліометричної бази даних Scopus, бази даних міжнародних патентів Patstat та вебометричні бази даних.
Впровадження нових методів роботи, креативність в наданні освітніх послуг, сучасні знання – основні пріоритети діяльності класичного університету Тернополя. Результати наукової роботи, оціненої незалежним міжнародним рейтингом, – це свідчення високих стандартів і, відповідно, якості освіти в університеті.
Відеоролик можна нідіслати до 15 квітня, а оголошення результатів відбудеться 20 квітня 2021 року.
Роботи необхідно завантажити на свій профіль в Інстаграмі з хештегом #Будьнасвоємумісці і відмітити @go.atom.te та @marketing.zunu, підписатися на вказані сторінки, а також заповнити заявку (посилання в шапці профілю ГО АТОМ).
Участь можна брати самому, або ж у команді з друзями!
Вимоги до відеороликів:
• максимальна тривалість – до 1 хвилини;
• відео можна створювати за допомогою професійної або непрофесійної відеокамери, фотоапарату, смартфону тощо;
• використання під час зйомки та монтажу спеціальних програм та інструментів вітається;
• учасники самі визначають жанр відеоролика (відео-кліп, репортаж, інтерв’ю тощо).
ГО “АТОМ” має технічне обладнання і готові допомогти зняти в м. Тернополі якісне відео з використанням мікрофона-петлички, постійного світла (2 софтбокси, лампа), штативу та стабілізатора.
З питаннями щодо обладнання звертатися до керівника конкурсу за номером телефону 067 743 32 73 – Людмила.
Критерії оцінки відеороликів:
• повнота розкриття теми;
• змістовність та оригінальність ідеї;
• поєднання відеоматеріалу, музичного, титрового та словесного оформлення;
• загальне емоційне враження;
Контактні телефони координаторів конкурсу: ГО “АТОМ” (098) 122 53 25
Спробуй себе у створенні відеоконтенту!
У другий день роботи Міжнародної науково-практичної конференції "Сектори економіки в процесі реалізації державної регіональної політики"...
24-25 жовтня відбулися змагання з шахів серед студентів університету в залік Спартакіади ТНЕУ 2017/2018 н.р. Щиро...
З нагоди міжнародного Дня маркетолога колектив кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу організував цикл уроків маркетингу...
Методисту деканату факультету аграрної економіки та менеджменту Богатюк Ларисі Миколаївні необхідна допомога. 24 жовтня 2017 року в...
Шановні наші маркетологи – викладачі, студенти, вітаємо Вас з професійним святом! Від щирого серця бажаємо Вам...
У середу, 25 жовтня 2017 року, о 12.00 годині у залі засідань вченої ради Тернопільського...