Факультет економіки та управління | Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ФЕУ
348713
post-template-default,single,single-post,postid-348713,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Серед 772 маркетологів з усієї України – представники з ФЕУ

З 2 по 5 листопада завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та маркетингу д.е.н. Тетяна Борисова разом із студенткою групи МАРКм-11 Терезою Половищак були слухачами унікальної, освітньої програми із інноваційних маркетингових та PR інструментів, брендингу, просування товарів і послуг,котру провели 28 спікерів-практиків успішних українських і зарубіжних брендів (Red Bull, WOG, eBay, «Орел и решка», група «Ленінград», PornHub, Нова Пошта, лабораторія нейромаркетингу «Beehiveor», SMM агенства Києва).
Студентка-магістр Тереза Половищак: «Не зважаючи на те, що всі заняття тривали з 9 ранку до 21.20 щодня, було надзвичайно цікаво та надихаюче, особливо про нейромаркетинг і інструменти управління репутацією в мережі, процес створення і запуску нових брендів. У залі понад 700 учасників-маркетологів, це – дуже особливе відчуття, коли всі навколо розуміють тебе, всі свої».
Борисова Т.М.: «Вважаю, що використання таких кейсів успішних брендів і досвіду практиків зробить навчання для студентів спеціальності «Маркетинг» ФЕУ цікавішим та відповідатиме новим вимогам, які ставляться перед маркетологами»

No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.