Факультет економіки та управління | «5 кроків для побудови маркетингової стратегії»
349867
post-template-default,single,single-post,postid-349867,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

«5 кроків для побудови маркетингової стратегії»

П’ятого червня студенти групи МАРК-11 (факультет економіки та управління) відвідали бізнес-практикум сертифікованого бізнес-тренера Київської торгово-промислової палати Світлани Насирової «5 кроків для побудови маркетингової стратегії». Захід організований «Marketing HUB».

Колектив кафедри підприємництва,  торгівлі та маркетингу висловлює вдячність  «Marketing HUB» в особі Діани Малолєткіної за запрошення та можливість удосконалити знання своїх першокурсників на реальних прикладах маркетингових стратегій успішних фірм!

No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.