Факультет економіки та управління | «Кар’єрне зростання в публічній службі: особистісна мотивація та інституційне забезпечення»
350400
post-template-default,single,single-post,postid-350400,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

«Кар’єрне зростання в публічній службі: особистісна мотивація та інституційне забезпечення»

19 жовтня 2018 року з ініціативи кафедри менеджменту та публічного управління ТНЕУ відбувся круглий стіл «Кар’єрне зростання в публічній службі: особистісна мотивація  та інституційне забезпечення». Захід пройшов у читальному залі бібліотеки ім. Л. Каніщенка.

Мета круглого столу – обговорення проблем та успішних моделей кар’єрного зростання, статусної та фінансової мотивації, саморозвитку, підвищення кваліфікації та напрацювання підходів щодо підвищення конкурентоспроможного статусу публічних службовців відповідно до загальноєвропейських принципів та критеріїв ефективного урядування.

Модератором круглого столу виступив: Шкільняк Михайло Михайлович, д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту та публічного управління ТНЕУ.

До участі в круглому столі запрошені: Когут Марян Васильович, головний спеціаліст Управління Національного агентства України з питань державної служби в Чернівецькій, Івано-Франківській, Тернопільській областях; Стандрет Василь Володимирович, начальник відділу кадрового забезпечення Тернопільської міської ради; Дейнека Юрій Петрович, начальник управління стратегічного розвитку міста Тернополя; Ткач Володимир Михайлович, директор Тернопільського регіонального центру перепідготовки та підвищення працівників державних органів влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій; Іващук Олег Тимофієвич, к.е.н., доцент директор Центру підготовки магістрів державної служби; професорсько-викладацький склад кафедри менеджменту та публічного управління; науковці; державні службовці та службовці органів місцевого самоврядування; слухачі магістратури за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування»( «Державна служба»).

Проблемні напрями круглого столу:

  1. 1. Управління кар’єрою публічних службовців.

– організаційно-правові засади кар’єрного зростання;

– планування кар’єрного зростання публічних службовців;

– архітектоніка успішної кар’єри публічних службовців;

–  статусна та фінансова мотивація публічних службовців;

– моделі кар’єрного росту: зарубіжний досвід і національні особливості.

  1. Професійна компетентність як основа кар’єрного зростання.

– оцінювання професійної компетентності публічних службовців;

– психологічні особливості кар’єрного зростання;

– впровадження сучасних методів управління персоналом: оптимізація процедури набору персоналу, впровадження сучасної інформаційної системи з управління персоналом, електронний кабінет державного службовця, процедури оцінювання результатів роботи державних службовців.

  1. Підвищення конкурентоспроможного статусу публічних службовців.

– вдосконалення особистісної мотивації до кар’єрного зростання;

– інноваційні форми навчання та підвищення кваліфікації;

– саморозвиток та самовдосконалення публічних службовців.

Виступали та вносили конкретні пропозиції з проблемних питань: Шкільяк Михайло Михайлович, д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту та публічного управління; Мельник Алла Федорівна, д.е.н., професор, професор кафедри менеджменту та публічного управління; Желюк Тетяна Леонтіївна, д.е.н., професор, професор кафедри менеджменту та публічного управління;  Монастирський Григорій Леонардович, д.е.н., професор, професор кафедри менеджменту та публічного управління; Васіна Алла Юріївна д.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту та публічного управління; Круп’як Лідія Богданівна, к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту та публічного управління; Іващук Олег Тимофієвич, к.е.н., доцент директор Центру підготовки магістрів державної служби; Когут Мар’ян Васильович, головний спеціаліст Управління Національного агентства України з питань державної служби в Чернівецькій, Івано-Франківській, Тернопільській областях; Стандрет Василь Володимирович, начальник відділу кадрового забезпечення Тернопільської міської ради; Дейнека Юрій Петрович, начальник управління стратегічного розвитку міста Тернополя; слухачі Центру підготовки магістрів державної служби: Синчишин Андрій Дмитрович, заступник Збаразького міського голови; Гладчук Іван Васильович юрист виконавчого апарату Козівської районної ради; Гладчук Олена Олександрівна, адміністратор Центру надання адміністративних послуг м. Чорткова; Молчанов Юрій Валерійович, начальник відділу охорони здоров’я Підволочиської райдержадміністрації; Флінта Володимир Вікторович, радник голови Збаразької районної ради; Напованець Роман Павлович, секретар Збаразької міської ради; Лисиканич Михайло Васильович начальник юридичного відділу Великогаївської сільської ради; Чокан Андрій Михайлович, заступник Борщівського міського голови.

Тематика круглого столу була актуальною та зацікавила усіх присутніх, що підтверджувалося конструктивною та жвавою дискусією, значною кількістю запитань.

Колектив кафедри менеджменту та публічного управління дякує учасникам круглого столу за вагомий внесок у проведення заходу, ґрунтовно розкриту тематику дискусійних напрямків, цікаві доповіді та плідну роботу!

 

No Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.